Recenze (5)
Lucy (2014)
Myšlenka zajímavá, ale zpracování hrůzné. Dost mě to zklamalo.
Jedna ruka netleská (2003)
Tento film se mi opravdu líbil, je prošpikovaný hláškami, Trojan a Macháček opět předvedli neskutečné výkony.
Samotáři (2000)
Dávám 2* za herecké výkony Trojana a Macháčka a odlišnost od jiných českých filmů. Ale vyloženě jako komedie mi to tedy rozhodně nepřipadá, jako jo - je tam pár hlášek, ale ty nezachrání celý film. Ač se zde setkáváme se sedmi mladými lidmi, není tu nikdo, kdo by mi připadal sympatický, nemohla jsem nikomu "fandit", tudíž mi film připadal malinko nudný.
Papírová města (2015)
Jelikož jsem četla knihu, měla jsem jiná očekávání. Hledání Margo mi nepřišlo dostatečně napínavé a celkově příběh nebyl dostatečně poutavý na to, aby byl zfilmován.
Jak se krotí krokodýli (2006)
Dávám 1* za Postráneckého, jinak děj je nijaký, nikam nevede. Tomuhle vážně někdo říká komedie? Věčně nervní učitelka, vystresovaná matka, Koudelkova divná rodina nejevící o něj zájem ... vážně nevím, co je na tom komediálního.