Recenze (460)
Jiná žena (1954)
Protekční čtyři hvězdičky pro Huga. Hlavně za tu sebereflexi a reflexi umění/zábavy a ironii. Ani ten dabing mi nevadil. Ale originál si najdu. // Můj první zhlédnutý film amerického období HH //
Jupiter vychází (2015)
* za Marii Doyle Kennedy v roli matky (jinak taky skvělá zpěvačka) a * za bizár
Kahaani (2012)
4 a půl. Strhující.
Kámoši až na dno lahve (2013)
Perfektní včetně závěru.
Kamper (2016)
3-4
Kam s ním? (1955)
Velice milé. Höger jako excentrický a nepraktický (neschopný) spisovatel, Steimarová jako jeho otrávená zdrchaná služebná... Roztomilé // aneb O mužském uvažování :-)
Kariéra Pavla Čamrdy (1931)
Příjemný film s vynikajícím Hugo Haasem.
Kateřina Šedá: Jak se dělá mýtus (2013)
4-5 // viděno 2x na Finále Plzneň. Velice zajímavá diskuze po projekci. Sympatické bylo přiznání Gogoly, že režijně nezvládl moment, když se Šedé ptá, zda se vzniká i něco mimo její iniciativu, a ona mu odpoví dost mimo. Protože je ve stresu a ten stres se přenesl i na režiséra, který zjistil, že odpověď je nesrozumitelná. :) TV sestřih dokumentu, který reflektuje jen "sváteční" akci Šedé, můžete vidět zde: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10319063248-katerina-seda-jak-se-dela-svatek
Kateřina Šedá: Jak se dělá svátek (2013) (TV film)
K vidění zde. Stálo by za to upravit název na Kateřina Šedá: Jak se dělá svátek. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10319063248-katerina-seda-jak-se-dela-svatek
Kawasakiho růže (2009)
takže Jarchovský je skutečně schopen napsat kvalitní scénář...