Poslední recenze (30)
Jedeme na teambuilding (2023)
Něco mezi lobotomií a výtěrem. Už podle traileru jsem od toho nic moc nečekal, ale výsledný produkt mě přeci jen překvapil - negativně. Vážně naprosto hloupý scénář (přičemž samotný námět je poměrně plodný a vlastně i dobrý), který je cílený pravděpodobně na pacienty neurochirurgické kliniky Fakultní nemocnice Brno. Je sice pravda, že druhá polovina byla o něco málo koukatelnější, ale pořád se jednalo o jakousi parodii na Americké komedie, ovšem okořeněné o největší české stereotypy a woke témata. Herci se také moc nepředvedli. Většina z nich hraje naprosto karikaturně, jako například Anna Polívková, která je tímto hereckým "umem" už skoro proslulá, ale třeba od Vojty Kotka jsem čekal mnohem víc. Můžu ocenit alespoň vtip s Harrym Potterem. Ve výsledku to mohu ohodnotit jednou hvězdou za občasnou snahu a druhou hvězdou za prsa Justýny Zedníkové.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Petr Uhlík je největší herecký objev poslední doby!
Její tělo (2023)
Jednoznačně jeden z nejvíce podhodnocených filmů, které lze na ČSFD vidět. Velice kvalitní film, který jistě patří k tomu nejlepšímu, co česká produkce letos zplodila. Natália Germani předvedla opravdu úžasný výkon v takové roli, do které by si většina hereček ani netroufli. Velice zajímavý film, který se sice k mému překvapení dopodrobna nevěnuje myšlenkovému přerodu mladé sportovkyně v herečku filmů pro dospělé, ovšem i takto to bylo velmi dobré. Tragická tečka na závěr to vše jen podtrhává. Takový příběh by se ve skutečnosti snad ani nemohl stát... Počkat... 7.5/10