Recenze (155)
Stíhači, na start! (1976)
Povedené drama o pilotech první světové války, které zachycuje den po dni jeden týden života nováčka na frontě. Příběh je na rozdíl od Blue Max točen z anglické strany pohledu. Letecké scény jsou udělány v celku obstojně na to, že tento film není zrovna žhavou novinkou. Řekl bych, že je to velice povedená záležitost, dle mého názoru lepší než o mnoho novější „trháky“ Flyboys, Red Baron.
Street Kings (2008)
Koukatelný akční snímek, který mě vůbec nenadchnul, ale také ani neurazil.
Světák (2006)
Pohodový a nenáročný filmek. Ideální na nebo před spaním. :)
Špatnej polda (2009)
N.Cage opět zklamal.
Špinavé ulice (1973)
Hodne jsem se snazil, ale nedokazal jsem to dokoukat. Proste dle meho nazoru naprosto nudne.
Špinaví Irové (2007)
Není to nic super-extra, ale velice příjemně se na to kouká. Hodnocení kolem 75%, sedí tomuto filmu, dle mého názoru, dokonale.
Tajuplný vlak (1989)
Asi to nechápu, ale nic převratného jsem za těch 113 minut trvání filmu nezažil.
Téměř bez šance (1999)
75% - Pro mě to je příjemný a pohodový filmek o, dá se říct, naivních a bezstarostných mladých Američankách, které se vydají na dovolenou do Thajska. Tím příjemný a pohodový myslím, že se na film dobře kouká, né že bych snad chtěl zažít to, co hlavní hrdinky. brrr :) Thajské vězení není zaručeně žádný med.
Temný rytíř (2008)
Parádní filmový zážitek, který je až na pár slabších scén, dokonalý. Brilantní je hlavně postava Jokera, kterou neskutečně skvěle ztvárnil již zesnulý Heath Ledger.
Temple Grandinová (2010) (TV film)
Vyborny filmovy zazitek. Celkově to pusobilo neumelo, skutecne.