Recenze (155)
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Musím připustit, že některé scény jsou opravdu povedené. :)
Já, padouch (2010)
Nezaujala mě animace ani příběh.
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Za celý film se toho opravdu moc nestalo. Přesto jsem chvilkami "zíral" s otevřenou pusou. Nemohla zato nějaká pěkná "kost", jak by někteří dozajisté předpokládali, ale neskutečně krásný kout naší planety, který byl zabírán v průběhu celého filmu. Mystično a energie tohoto místa na mě zářily i skrz obrazovku. Věřím, že by zde nalezl mír v duši každý z nás.
Jeden musí z kola ven (2011)
Dobrá atmosféra, ale nepřehledné a náročné, jeden dialog za druhým...
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Kravina, ale pár směšných scén se tam určitě najde.
Jericho (2006) (seriál)
Hodně zajímavý hlavní námět seriálu, ovšem jak se říká: "dalo by se z toho vytřískat víc". Docela jsem se těšil na druhou řadu, která původně vůbec neměla vzniknout, ale ani jsem ji nedokoukal. Druhá řada se mi zdála podle prvních dílů strašná.
Kámoš k pohledání (2009)
50% - Pro mě zklamání, čekal jsem, že se budu za břicho popadat, bohužel jsem se vůbec nepobavil.
Karate Kid (2010)
To, že je hlavní hrdina syn W.Smitha jsem se dozvěděl až ze závěrečných titulků. To, ale nic nemění na tom, že se mi film celkově líbil stejně jako mé přítelkyni. Dobrá výprava i zvuk navíc J. Chan i Smith junior zvládli svoje role dle mého názoru na výtečnou. Na závěr zhodnotím jednoduše: "povedený remake".
Kladivo na čarodějnice (1969)
drsne...
(K)lamač srdcí (2010)
Příjemný nenáročný filmek, u kterého se zasmějete.