Recenze (560)
Zelňačka (1981)
Není to špatné...Hlavně se mi zde líbí výkon De Funese a Villereta.Je to komické,ale je to trochu zvláštně komické.Za mě 3 hvězdy.Na 80.léta je to vcelku dobrý snímek.Ufon Villeret určitě pobaví a tento film potěší i po letech.Tato scifi-komedie je vcelku dobrá,napínavá i zábavná.Snímek určitě pobaví i potěší i náročnějšího diváka a pobaví nejen příznivce francouzských filmů.
Želvy Ninja (2007)
Mně to docela sedlo.Fenomén z mého mládí...3 hvězdy stačí.
Po krk v extázi (2004)
Solidní krimi film s "Bondem"Danielem Craigem.Zde Craig jako Mr.X(Pan neznámý)působí docela sympaticky.Dávám tomuto krimi filmu 4/5 hvězd.Tento snímek není vůbec špatný...Nechybí zde akce ani napětí.Solidní krimi thriller!
102 dalmatinů (2000)
Ujde to...Cekal jsem trochu lepsi pokracovani.Za me 2 hvezdy.Psy mam jinak docel rad.Po tomto filmu i dalmatiny mohu.
101 dalmatinů (1996)
Dobry snimek,ktery obcas i pobavi.Davam 3 hvezdy.Tato komedie neni spatna.Videl jsem ji jako dite...Obcas i potesi.Ani dejove neni spatna.
Specialisté - Štístko (2021) (epizoda)
Prumerne.Tato epizoda je dobra.Davam 3 hvezdy.Epizoda Stistko je napinava a neni spatna...Hodnotim 60 procenty.
Simpsonovi - Cesta do Cincinnati (2020) (epizoda)
Neni to tak spatne.Zde vsak rodinka moc videt neni.Davam 3 hvezdy.Epizoda je zamerena na reditele Skinnera a neni vsak az tak zabavna...
Hé Mademoiselle (2015)
Pekny animak.Divka,co rada zpiva a rada tanci a to v ulicich Parize a polda na ni hvizda,nebot se mu libi a pak tancuje s nejakym Parizanem a potka stene od psa a pote je doma,kde tento pribeh francouzske divky konci...Za me 3 hvezdy a 60 procent.Animace jsou zde docela dobre.Jsou zde anglicke titulky,kdyz slecna zpiva ve francouzstine.Dobre!
Agatha Christie's Poirot - Zrcadlo mrtvého muže (1993) (epizoda)
Hercule Poirot v tajemnem prostredi zamku.Zrcadlo mrtveho muze je vyborna epizoda serialu Herculea Poirota.Davam 80 procent.Mne se to libilo...Zapletka a dej dobre.Rozuzleni take dobre.Hodnotim 4 hvezdami.Sekundujici herci take dobri.
Irská káva (2013) (amatérský film)
Vcelku dobre,dam 3 hvezdy.Dej neni spatny a kratas odehravajici se v noci je svizny a pekny.