Recenze (31)
Ďáblův sluha (2007) (seriál)
Typicky priemerny serial ani nenadhne ani nesklame
Once (2007)
Once sa mi velmi pacil, tento film obsahuje nadherne skladby . Odporucam kazdemu si ho pozriet
Simpsonovi ve filmu (2007)
podla mna najlepsi film tohto roka , jednoducho simpsonovci su najlepsi , skoda ze tu bola len jedna scena s panom burnsom
JFK (1991)
vynikajuci film s konspiracnou medotou., kevin costner tu podal vynikajuci vykon, oliver stone podla mna nakrutil jeden z jeho najlepsich filmov
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
famozna miniseria,napad nezvycajnych predmotov je vynikajuci
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
vynikajuca satira, Peter Sellers tu je vynikajuci, scena kde ho chce uskrtit jeho vlastna ruka je velmi dobra, tak isto stravil vynikajuco blazniveho vedca,
Hulk (2003)
Ten film ma velmi sklamal a som sa pri nom strasne nutil. Ang Lee natocil vskutku zly film
Přátelé (1994) (seriál)
Famozny serila, najlepsi sitkom, ktory nebol do dnes prekonany, postavy su tu vynikajuce ,pricom moja najoblubenejsia postava je Joy. Humor je tu vynikajuci.
Susedia (2006) (seriál)
Prva seria ja mi dost pacila ,ale ta druha je podla mna horsia, podla mna deti hlavnych hridinou nevedia hrat
Komisař Rex (1994) (seriál)
hlupy serial, kde dopredu vieme kto je vrahom, takze sa nekona ziadne prekvapenie.Tento serial je aj vysmechom policie, kde pes je chytrejsi ako policajti