Recenze (692)
Amen. (2002)
Po historické (čti věrohodné) stránce je film poměrně rozporuplný...
Láska podle předlohy (2007)
Pět slepic a jedno kuře řeší své vztahy nad strankami knihy Frau Austenové.
Sherlock (2010) (seriál)
Zatím jen telegraficky: 1. serie 80%, 2. serie 80% a 3. to všechno potopila - 20%.
Spartakus (1960)
Klasický Hollywodský sandávlový epos a zároveń asi nejhorší Kubrickův film.
Kopí osudu (2010) (TV film)
Tady bylo černé hodnocení totálně mimo. Většina filmu si ze sebe dělá regulerně a vědmě srandu, takže brat to doslova vážně.... ať žije inteligence průměrného diváka csfd.
Žoldnéř (1968)
S. Corbuccio není S. Leone.
Vražda (2007) (seriál)
Hodně přeceněné dílo. Je pravda, že současná česká produkce mu nesahá ani po kotníky, ale i tak. Důkazy se objevují a vyvracejí jak na běžícím pásu a stejně s nimi i podezřelí. V jednom dílu postava podezřelá je, v druhém už zas ne a objevují se důkazy na jinou, vyvrácené ve třetím a tak pořád dokola. U americké verze se mi víc líbí druhé polovina (2. série), u dánské prvních deset dílů. PS: Nechápu kdo na csfd blbnul a udělal z jednoho seriálu tři profily.
Barbie Perlová princezna (2014)
Asi nejslabší díl celé série.
Sociální síť (2010)
Fincher natočil mnohem lepší filmy, al emožná někdy natočí i horší... :)
Showgirls (1995)
Celkem slušně natočený scénáristický zmetek.