Recenze (691)
Nesmrtelní (2023)
Příjemné osvěžení po paskvilech z Netflixu
Prokletí čarodějnice (2017)
Děsivé jak jen lidé umí být
Díra (2019)
Wau, tak zase po všech různých netflix sračkách Film s velkým F. Beznadějná a na dřeň, tak bych asi nejlíp charakterizoval tuto deprimujicí variaci na dona Quijota. Pecka. Normálně bych dal asi jen 4, ale jednou za čas, proč nepřivřít oko.
matka! (2017)
Bůh a člověk, hra neustále opakovaná, bez konce a začátků ... Dílo.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ani já tomu ještě včera odpoledne nevěřil, ale stalo se. Tarantinovu filmu 5 hvězd... Dík Quentine.
Mladí zabijáci (2018)
Překvapení podzimní víkendové domácí projekce roku 2019. Pod povrchem chytrý i důmyslný, na povrchu hravý a dráždivý. Spolu s Raw asi jeden z nejzajímavějších filmů hodnocených v dvou posledních letech. .
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Milník
Dobrá znamení (2019) (seriál)
Možná to není úplně čistých 5 hvězd :) Já se bavil tak dobře, jak dlouho ne.
Démon (2015)
Interpretovat alegorického Démona doslovně chce velkou míru omezenosti....
Dobrou, mámo (2014)
Jeden z nejděsivějších filmů, který jsem kdy viděl ... na sračky místních rozumbradů o průhledné pointě by se měl divák zvysoka vysrat ... Perfektní filmařina gradující vyprávění přes najistotu, hrůzu až ke konečnému gradujícímu zděšení. ...