Recenze (38)
Sikeurit enjel (2012) (seriál)
Na začátku je autonehoda, kdy mladý fotograf nestihne odejít na onen svět. O duši člověka soupeří roztomilý anděl a zádumčivý ďábel. Příjemná je délka dílů. Hlavní herci jsou -náctiletí. 3*
Romaenseu tawoon (2011) (seriál)
Začalo to slibně, sice mnoho postav, ale dobře se v nich orientuje. V bohaté čtvrti si žijou pánové a jejich služky, které se spolu přátelí a společně sázejí sportku. Když se objevil jistý los, jásala jsem, to tu ještě nebylo! Ale děj se pak zastavil a mě to nudilo. Nebýt souseda s pravou chlapskou bradou, tak to ani nedokoukám. Ale konec vymysleli pěkně. Slabší 3*.
Pasta (2010) (seriál)
Rozhodně je to kulinářský zážitek. Jen ty porce si nedovedu představit u nás. Začátek je moc hezký, romantický, roztomile napínavý. V kuchyni nóbl restaurace se odehrává tolik věcí. Hlavní dvojka se k sobě krásně hodí, jen mi ona časem přišla jako masochistka - no který jiný by se líbilo, kdyby na ni ten její pořád řval? A před ostatními... Ale po dlouhatananánským prostředku to ke konci zase chytlo rychlejší spád a navíc to dopadlo moc pěkně = podle mých představ, takže za mě pěkný 3*.
Seupayi Myeong Wol (2011) (seriál)
Herci hrají výborně, chemie mezi těmi hlavními funguje skvěle, ale to nestačí, scénář se opakuje a to příběhu rozhodně neprospělo. Za první díly 3*.
Baramgwa hamjje sarajida (2012)
Historická akční komedie, která pobaví a vyšumí. Tempo rychle plynulo, děj byl překombinovaný tak akorát - vyzrajou naši na ty zlý? Při větě "Malou nevýhodou odborníka na výbušniny je jeho lehká nedoslýchavost." jsem se začala bavit a trvalo to až do konce. Za mě slušné 3*.
Nae yeojachingureul sogae habnida (2004)
I když jsem se tu několikrát nahlas zasmála, je to jeden z nejsmutnějších filmů, co jsem viděla. Herci hráli dobře, to je přec jasná věc, ale ty skoky ve scénáři mi vadily, proto jen 2*.
Miseuteo robin ggosigi (2006)
Romantická komedie, ve které se mluví i anglicky :-) ONA přitahuje trapasy + ON je pan šéf z USA = solidní zábava. Moc mě mrzelo, že mi hlavní hrdinka děsně lezla na nervy. Slušné 3*.
Choegang romaenseu (2007)
Je to mix několika žánrů, převažuje komedie, dohromady to pěkně odsejpá. Její hlas je teda fakt něco, on má zvláštní fobii a zloduch je zlej. Ještě teď se usmívám :-) Solidní 3*.
Buble e GO!! Timemachine wa drum šiki (2007)
Roztomilý, pohodový, úsměvný film s netradiční zápletkou na odpoledne.
Baempaieo geomsa (2011) (seriál)
Sympatický prokurátor upír řeší se svým týmečkem zajímavé a dost drsné případy, současně pátrá po tajemném individuu. Herci jsou výborní, v každém dílu parádní akce (možno vychutnávat i zpomaleně), pár vtipných situací, troška napětí. Ale něco tomu prostě chybí. I tak se těším na druhou sérii. Zatím za 3*.