Recenze (29)
Tančírna na hlavní třídě '59 - Nicki und Freddy machen Musik (2018) (epizoda)
Děsivě utahanej díl.
Zločiny Velké Prahy - Pekelný stroj (2021) (epizoda)
Hloupý scénář a huhlající Liška. Stupidita.
Anatomie života - Peníze nebo život (2021) (epizoda)
To bylo tak debilně absurdní, že by se za to nestyděli ani v Monty Python.
Městečko South Park - Pandemický speciál (2020) (epizoda)
Za mě nevyužitý potenciál a úplně zbytečná linka s Buttersem. Škoda, podle zdejšího hodnocení jsem čekal víc.
Zahradní proměny (2015) (pořad)
Mno, viděl jsem dva díly a za mě docela průser. Je to vidět i na bezprostředních reakcí majitelů upravených zahrad. Jediný, kdo práci paní zahradní architektky dokáže ocenit je sama paní architektka. Neměl by někdo takový mít aspoň trochu vkusu?
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizoda)
Plytké a toporné - líp tuto epizodu popsat nedokážu.
Zaklínač - Čtyři marky (2019) (epizoda)
Jsem trochu zmatený, protože podle zdejšího hodnocení je druhý díl horší než první. U mě je to přesně naopak. Narozdíl od prvního dílu jsou jednotlivé dějové linky zajímavé, ubyly pitomé dialogy a nesmyslné scény. Henry Cavill se konečně aspoň trochu chová jako jeho knižní předloha.
Městečko South Park - Streamovací služby (2019) (epizoda)
I have diabetes and I LOVED this episode! Myslím, že v mnoha ohledech jeden z nejlepších dílů celé - už tak fantastické - série.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Jsem strašně rád, že na rozdíl od Kubrickova filmu se tenhle snímek drží knižní předlohy (i když ji taky trochu mění, ale aspoň s citem). Po slabém IT2 a naprosto debilním Řbitovu zviřátek konečně pořádná adaptace.
Osvícení (1980)
,,The film is something like a beautiful car that had no engine in it." - Stephen King. Lépe to snad ani nejde popsat.