Recenze (282)
Život je život (2015)
Proč se furt musej točit takový sračky? Kdybyste radši koupili nějakej pořádnej seriál, místo těhle hoven. Vyhozený prachy z vokna. Jedna za solidní řezivo. Jinak otřesná bída.
Český Slavík Mattoni 2014 (2014) (pořad)
Aneb jak komunisticka cikora dostane Slavika za to, ze volila Zemana uz je trochu moc. Krajca nenavidim, jeho pisnicky a texty zneji jako prujem po paprickach Habaneros, ten internetovej vyherce, to uz jsem si myslel, ze si ze me delaj srandu. Jinak Gott a Pilarka to zachranily, jinak naprosta tragedie😂
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Naprosto dokonalá řežna a skvělý fóry, retard na vozejku naprosto geniální a ten konec. Řval sem smíchy.
Divočina (2014)
Pěkná divočina. Shrnout dvěma slovy aneb nuda a marnost.
Divoké historky (2014)
Naprosto úžasný snímek :D
Extraterrestrial (2014)
No kurva, ten konec mě ale,nasral. Scénáristu je potřeba popravit na náměstí.
Hvězdy nám nepřály (2014)
126 minut žvanění a 126 minut utrpení. Už to nikdy nechci vidět.
Labyrint: Útěk (2014)
Parádní. Na to, že jsem šel do kina a vůbec nevěděl, která bije, jsem spokojen. Spousta lidí to srovnává s Hunger Games, což je podle mě baprosto zcestný, už jenom proto, že Hunger Games a obzvláště první díl byl totálně sračkoidní a chtělo se mi z něj blejt už při samotné projekci, jak se mi někdy stalo u různých lahůdek........ Napětí parádní, ani minuta nudy, jak je zvykem, žádná hluchá pasáž, já se bavil náramě. Na rozdíl od Hunger games se teším na další díl.....
Na hraně zítřka (2014)
Skutečně lahůdka!!! Škoda, mohlo to být ještě delší. Byl jsem na to v Premiere Cinemas - dle ohlasů nejlepší kina, co jsou u nás, zvuk parádní ale to 24p to je vopravdu ohavnost. Trhá se to a trhá. Nechápu, kterej dement toto vymyslel. Prostě moji oči to vidí a zhnusí mi to celej film. Nevím jak je to možné, ale v CinemaCity to není zdaleka tolik vyditelné!!!
Napospas osudu (2014)
Lahoda. PS: Pánbíčkáři mě serou.......