Recenze (344)
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Nepřehledný,pomatený, pomotaný a někdy hodně přehnaný. Přestřelky ale parádní... jedu tam na dovolenou.
Lucky Bastard (2003)
Krásně procítěně zahraný a je vidět,že hlavní hrdina dal do role všechno. Slušný koule..
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Pavel taky..
Markýz de Sade (2000)
A jebů a jebů..v Pičpusu
Vše je ztraceno (2013)
Uz je to dedeček,ale respekt.
Góóól! III. (2009)
Jako fanda england fotbalu jsem musel dat 3 hvezdice,ale picusovina teda velka.
Partyzán (2015)
Jeden z nejulitlesich kousku co jsem za posledních par let videl. Vincent Cassel vybornej ..film na pi..cu
Pravdivý příběh (2015)
U mě celkem v pohodě film..jeden z hlavnich hrdinu sice trošku bůček,ale jinak se to dalo .
Srbský film (2010)
Slušnej náklad..doporučuji jeptiškám.
Caligula (1979)
Jako malej jsem si u toho vždy pohádkově vymlask klobásu..