Recenze (326)
Luna Papa (1999)
Tak tohle byla nuda !!!
Dědictví slečny Innocencie (2003) (TV film)
Nikdy mě moc nebraly slovenské televizní inscenace za bolševika a tenhle TV film mi je nějak připomíná (snad osobou Martina Huby).
Zlatíčka pro každého (2001)
Dobře jsem se bavil. Výborné hlášky Billy Crystala, parádně ošklivá tlustá Julia Roberts, problémy s penisem Hanka Azarii, hippies Christopher Walken...
Kdo je Harry Crumb? (1989)
Čekal jsem, že to bude naprostá hovadina...a byla. Ale k svému překvapení jsem se často i nahlas zasmál...
Zlatá Kateřina (1934)
Klasická role pro Antonii Nedošínskou... Vcelku o ničem, ale mohla se vyřádit...
Čarodějky ze Salemu (1996)
Jeden z těch filmů, kdy má člověk chuť nějaké postavě (Ryder + ostatní holčičky) naflákat držku...ale nemůže. Jinak Kladivo na čarodejnice po americku.
Pupendo (2003)
Vím, že když film uvidím tak popáté, řeknu si, že jsem měl těch 5 hvězdiček dát...ale za ten nijakej konec jen 4.
Boys and Girls (2000)
Je to nuda...zlatý prciny (tedy prcičky) :o)))
Ronin (1998)
Vše je mlhavé, člověk vlastně celou dobu neví o co jde, ale báječně se baví...
Belphegor: Fantom Louvru (2001)
Celý film jsem čekal, co se z toho vyklube, když to v Cinemě dostalo slušných 60% - a ono vůbec NIC !!!