Recenze (992)
...a bude hůř (2007)
Ta knížka by vydala na celej seriál :) film jsem viděl dřív a knížku jsem pak přečet asi milionkrát a je jasný, že je lepší, ale rozhodně tím dílo pana Nikolaeva nezatracuju..naopak. Atmosféru vystihl dobře a hlavně (ne)herci jsou vybraní na jedničku. Hlavně Špína je úplně libovej :)) jen je škoda, že se jednotlivé postavy nedočkaly většího prostoru..jak říkám - chtělo by to rozjet na ploše pěti šesti dílů a myslím že úspěch by byl zaručen. Fakt je to hustý a podobně undergroundovej film v tuzemských končinách nenajdete..doporučuju!
AC/DC: Family Jewels (2005) (video kompilace)
Jo, Praha/Děčín :-) totální klasika...tady snad není co dodávat.
AC/DC: Stiff Upper Lip Live (2001) (koncert)
Dokonalá hudba, dokonalá skupina, dokonalý koncert. Co chcete víc?
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Detektivky s Herculem Poirotem mě baví povětšinou všechny stejně a nedá se jim upřít vysoká úroveň (a to u valné většiny dílů, což je u detektivek docela vzácný jev..), ale tady...tady ten je ještě lepší než všechny ostatní. Fakt bomba, vyšetřování 14 let starého případu a brilantní dedukce a vyšetřování starýho Herkula je tady prostě výjimečně dokonalé. Finále, kde jsou sezváni všichni podezřelí je v tomto díle jasný zlatý hřeb programu :-)
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Snad nejlepší Poirot co jsem viděl. Tenhle příběh miluju a Suchet je borec.
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Strašně trapnej seriál. Hlavní hrdina je děsně nesympatickej blbec se zvláštníma schopnostma...přiznávám, že občas se povede nějakej docela dobrej vtípek, ale víc bych tenhle seriál dkázal ocenit tak v 15 letech
Agent v sukni (2000)
Chvílema jsem se u toho válel smíchy, ale dost často se na to naopak nedalo dívat vůbec...prostě bláznivá komedie s Martinem Lawrencem v hlavní roli. Jako bysme ho neznali :-) ale Nia Long - to je teda mimořádně pěknej kousek:-)
Ajťáci (2006) (seriál)
Jedna z největších špiček britských sitcomů..."Zkoušeli jste to vypnout a zapnout?" :-))
Akt (1997) (divadelní záznam)
přednáška byla boží, hra už byla slabší...zase je tady teda hafo skvělých hlášek a tak vůbec, ale to téma mě nějak nevzalo. Trochu ulítlý.
Akta X (1993) (seriál)
Skvělý mysteriózní seriál, který jsem jako malý miloval. Jeho kvalita se s tou na konci nedá vůbec porovnat ( začátek geniální, posledních pár sérií už bylo fakt hodně přitažených za vlasy), ale čert to vem. Pořád je to kult a pořád se mi tak líbí jako před patnácti lety. Jak říká Mulder "Pravda je tam venku." :)