Recenze (407)
Grave Encounters (2011)
Něco tomu prostě chybělo..
Predátor (1987)
Perfektní sci-fi, na tu dobu vcelku slušné efekty, příběh taky dobrý a hlavně tam hraje Arnold. Za mě 5*
Rychle a zběsile 7 (2015)
Jednoznačně 5* Auta, hodně akce. Čekal jsem že to bude nic moc ale opak je pravdou.
Ghoul (2015)
Čekal jsem od toho více, skoro žádné lekačky strach nikde.
Vzkříšení démona (2015)
Zajimavý příběh, pár lekaček také bylo.
Insidious 3: Počátek (2015)
Už to není 1 ani 2 prostě příběh o ničem. Není co k tomu psát
Sinister (2012)
Výborný příběh, herecké výkony bylo tam i pár lekaček. Jeden z nejlepších hororů