Recenze (12)
Mai wei (2011)
Podle mně nejlepší válečný snímek za posledních pět let. Srovnatelné filmové zážitky a akci nabízí jen zachraňte vojína ryana a černý jestřáb sestřelen. Je to slušné válečné drama se skvělou akci, která je kvalitně provedena, přehledná a skvěle natočena.
My Honor Was Loyalty (2015)
Skvěly válečný film ukazující válku od roku 1941 do 1945 z pohledu Němců. Bohužel na malém rozpočtu jsou vidět slabé herecké výkony a akce. Film má na víc ale kvůli rozpočtu je to spíš průměr. Je tam hodně slušný příběh a hlavně konec, ten je skvěly. Podle mně si film zaslouží 85%, alek kvůli rozpočtu hodnoceni padá na 40%.
Boj o Moskvu (1985)
Na stejné úrovni jako Stalingrad. Bohužel kvality Osvobozeni nedosahuje. Film z velké části popisuje krute boje o Moskvu z té menši popisuje začátek operace Barbarosa, nečekány útok a boje o Brestskou pevnost. Z technické stránky boje zvládnuty skvěle, hlavně kamera která boje natáčí z ptačí perspektivy. Příběh je jako u Stalingradu, ten píše historie, to stejné se týká i hlavních postav.
Prapory žádají palbu (1985) (seriál)
Hodně slušné válečné drama, kde v hlavni roli jsou dělostřelci. Příběh je jednoduchý a prosty jak u válečných filmu bývá. Herecké výkony patřili k těm lepším a co se akce tyče tak ta je jak u všech ruských filmu výborná a skvěle natočena. V tomto mini seriálu je vše co má mít válečný film. Skvěle byl vyobrazen boj vojáků v zákopech s tanky.
Stalingrad (1990)
Od režiséra Jurie Ozerová se jedna o slabší film, umí daleko lepši. Co se tyče filmu tak je výborný. je to spíš válečná rekonstrukce s popisem událostí. Nejsou tam hlavni postavy, jenom představitele veleni Čujkov, Paulov atd. příběh píše samotny Stalingrad. Jedna se o velice zdařily válečný film. První polovina je docela nudná ale druha polovina to vyvažuje skvělou akci která je kvalitně natočena. Srovnáni nabízí jen Stalingrad z roku 1996 ale ten byl zaměřen z velké části na krutou zimu. Tohle byla cela bitva od začátků do konce. Trochu mi tam vadilo zveličeni německých ztrát a absence zimy.
Trestný prapor (2004) (seriál)
Serial dost slušný, škoda že se pořádně rozjede až z šestého dílu. Akce je tam výborná ale je jí tam málo, ale jak je to u ruských válečných filmu typické je nejlepší na konci. Co se herců tyče, tak cely serial táhne Alexej Serebrjakov.
Gangster Ka (2015)
Na českou produkci je to vynikajici film. Skvěle natočené drama se skvělym obasázenim a hereckými výkony. Je to zatim nejlepši film z česke produkce jaky jsem viděl 85%.
Elitní jednotka (2007)
Vynikajici film ktery ukazuje kriminalni život v Rio de janeiru.
Kniha přežití (2010)
Dost dobry postapokalipticky film. Akce je tam málo ale je dokonala.
Kurýr: Restart (2015)
Zas tak špátne to nebylo jak jsem čekal. Akce byla docela dobra a děj průmněrneho bečka. mýslim si že tento film je podhodnoceny, za mně tak 50%