Recenze (689)
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Tuvix (1996) (epizoda)
logika je suvix, ked je z dvoch tuvix. zaujimave by bolo, co by vzniklo napriklad z kombinacie janeway a doktora. obojpohlavny semiholograficky dr. strangelove?
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Siamská dvojčata (1996) (epizoda)
zasa si preliname reality ako sa nam zachce. btw, je fascinujuce pozerat, ako je v jednom dieli voyager rozsekany na kostru a hned v dalsom lesknuci sa novotou a vylesteny, ze by sa dalo jest z hajzlovych mis.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Porod (1995) (epizoda)
neelix a tom paris ako tatko a mamicka. divak uz len caka, ktory z nich vytiahne prsia.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Non sequitur (1995) (epizoda)
keby to skoncilo tak, ze kim sa na zaver zjavi niekde uplne inde, alebo o milion rokov v minulosti, dal by som tomu plny pocet bodov.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Mrak (1995) (epizoda)
zasivanie velkej vesmirnej vaginy. ach boze...
Ztracené město Z (2016)
mal to byt epicky zivotopisno-dobrodruzny pribeh o hladani tajuplneho mesta v dzungli. nie je. uz len samotna premisa je prudko linearna, priamociara a v podstate nezaujimava. dej je plochy, bez zvratov, ci dramatickeho vyvoja. cely film je natiahnuty ako kacir na skripci na ubijajucich 140 minut. kamenom urazu su pritom zbytocne rozvlacne sceny kontrastujuce s casto vyraznymi casovymi a dejovymi skokmi, ktorym sa nedari na seba nadvazovat. vsuvka z prvej svetovej uplne zbytocna a uplne o nicom. nesiaha to ani na herzoga. jeho sice nudneho a rozvlacneho aguirreho zachranil aspon sialene genialny kinski. aguirre mal aspon atmosferu. stratene mesto Z ju nema ani napriek podmanivemu soundtracku.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
prva sezona a dost. neputavy pribeh, nezaujimavi herci, celkovo prilis instantne.
Hardcore Henry (2015)
ospravedlnujem sa, ale presne tento styl vedenia kamery zo srdca neznasam a nedokazem s tym nic spravit. dve hviezdicky davam za originalnost, ostatne odoberam za nepozeratelnost. PS: tiez som gamer a mam rad FPS. a presne z tohto dovodu nieco take hram a nie pozeram...
Camelot (2011) (seriál)
doteraz najhorsia vezia sfilmovania artusovskej sagy. dal som tomu sancu po stvrty diel a v jeho polovici som to vypol, ked merlin mal z nejakeho nepochopitelneho dovodu potrebu pobit sa s kovacom, zabit ho a vziat mu pre krala ukuty mec. to uz moje mozgove bunky nevydrzali a svedomie ziadalo naspat strateny cas zivota. dobry a kvalitny namet bol trestuhodne odflaknuty a pretaveny do podoby mizerneho scenaru, zbytocnych az jalovych dialogov a zlych hereckych vykonov. celkovo to cele zavana silnym nizkorozpoctovym amaterizmom. chvalabohu, ze natocili len prvu seriu... dve hviezdicky za evu green, ktora sa zjavne ocitla na inej (hereckej) planete.
Let 42 (2015)
moj prvy asylum film! ako skvely bol aj namet, take amaterske az infantilne bolo prevedenie. dve hviezdicky za uprimnu snahu a naivny povab. ak si chcete pozriet dobry film na tuto temu, odporucam jednoznacne "the final countdown".