Recenze (58)
Poslední představení - Episode I (2020) (epizoda)
Od dětskejch let čekám na podobnej dokumet. Paráda!
Ozark - Season 1 (2017) (série)
Nebejt těch strašně nesympatickejch herců a hlavně hromady nechutnejch bezerantskejch scén, možná bych dal i víc. Každopádně další řadu asi ani zkoušet nebudu.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Z respektu za tři. Jinak jednoznačně největší blábol z celý série. Hlavně ten uřvanej negr je dost důležitej!
Vlastníci (2019)
Lva měl vyfasovat Láďa Trojan. :-D
Zrádci - Vstup do prázdnoty (2020) (epizoda)
Moc pěknýma blábolama nás poslední dobou zásobuje Čt!
Le Mans '66 (2019)
Lepší, než Rivalové? To snad ne?!
Zaklínač - Série 1 (2019) (série)
Podobně zábavný jako hra.
Místo zločinu Ostrava - Kilometr pod zemí (2020) (epizoda)
Neskutečnej blábol! Nic jinýho, než první oddělení se sledovat nedá!
PSY: Gangnam Style (2012) (hudební videoklip)
Jasnej důkaz o tom, že většina lidí na planetě má v makovici uplně nasráno!
System Of A Down - Toxicity (2001) (hudební videoklip)
Tyhle neumětelé mě srali už na základce. Na konci devadesátek všichni poslouchali vyfetovanýho Cobaina a tohodle cigánskýho "umělce" , kterej místo zpěvu blekotá akorát nějaký podivný citoslovce. Na přiblblý melodii "na na na", nebo něco takovýho, je postavená celá jejich absolutně zbytečná kariéra. Příšernost, která mě vytáčí snad ještě víc, než český kapely.