Recenze (58)
Metallica & San Francisco Symphony: S&M² (2019)
Jednička ještě šla, ale tohle je regulerní kravál vedenej bubenickym diletantem Ulrichem. Členové orchestru asi měli co dělat to s nim vydžet hodinu a půl. :-D Americký publikum taky moc hezký! :-D
Vřískot (2022)
Ten samej hysterickej blábol jako jednička.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Strašnej úpadek! Kdo Karlovi poradil se sebe dělat dementa, skákat hostům do řeči a v podstatě je nenechat mluvit, je mi záhada.
Halloween zabíjí (2021)
Se snad ani nedá hodnotit. Výstižnej koment od Lima. "Film zbytečný jako Mynářova tiskovka".
Hra na oliheň (2021) (seriál)
(netahlo) Ten tvůj Remake bude rozhodně lepší! Plnej negrů. Nic, užij si ho. :-D
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Ono je těch negrů a buzerantů všude málo. Chápu!
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
V dalšim sledování už s největší pravděpodobností pokračovat nebudu.
Až na Měsíc (2020)
Činská slátanina, která dělá z harantů retardy. Doma jsem to zatrh! Jedna na animaci.
Legenda jménem T-34 (2018)
Za zápodočeský lokace jedna hvězda navíc. Ale i tak skvělá zábava.
Spojenec (2006)
Z těch americkejch keců a věčnýho předhánění se "kdo je tady inteligentnější" mě do hodiny rozbolela hlava.