Recenze (1 186)
Soul Plate (2019) (seriál)
Bohovia variaci pre smrteľníkov, aby upokojili ich duše a vyriešili ich problémy. Milý, nenáročný seriál so zaláskovaným Bohom.
Sisyfos: Mýtus (2021) (seriál)
Bola to veľmi komplikovaná sci-fi miešaná s fantasy. Páčili sa mi časové línie, prechody medzi paralelnými svetmi, aj romantická časť bola pekná. Myslím, že dej bol veľmi dobre prepracovaný a tých pár chybičiek, sa dá odpustiť. Kto má rád tento žáner, ten si to určite užije.
Please Tell Me So (2021)
Kratučká BL romantika, príbeh lásky v pár minútach.
Dezertér (2021) (seriál)
Dobrý kúsok, nie som síce milovník čohokoľvek z vojenského prostredia, pozerala som to len kvôli Jung Hae Inovi a musím povedať, že je proste skvelý v čomkoľvek do čoho sa pustí. Príbehy boli zaujímavé a tá tichá bezmocnosť zmenená na šialenosť bola zaujímavá. Záver bol skvelým dôkazom toho, čo dokáže spôsobiť obyčajná nevšímavosť a ignorácia.
Mai romaentik sseomresipi (2016) (seriál)
Krátky ale intenzívny zážitok s milým príbehom.
Milenec z vesmíru (2013) (seriál)
Tento seriál som si užila, veľmi dobré aj pekné. Vtipné, smutné, zaláskované. Plné "osvieteného múdra". Všetky postavy tu boli skutočne dobré, ešte aj ten najväčší záporák. Len ten účes mal Kim Soo Hyun, no povedzme "na blbečka", ale on je dobrý ešte aj s niečím takým na hlave :-)
Innocent (2021) (seriál)
Nezvyčajný, nie slniečkovsky naivne natočený mini BL seriál, kde sa dvaja muži stretnú za zvláštnych okolností a jeden pomôže druhému, kde sa z toho nakoniec vyvinie vzájomná náklonnosť.
The Devil Punisher (2020) (seriál)
Exorcista je skutočne očarujúci príbeh plný bohov, duchov, nadprirodzena, dobra a zla, kúziel, nadpozemských síl, skúšok a lásky. Mike He v hlavnej postave bol skvelý a jeho partnerka aj všetci ostatní nezaostávali. Užila som si to a páčilo sa mi to.
The Tasty Florida (2021) (seriál)
Roztomilý Kórejský mini BL seriál s novými tváričkami. Jeden krajší a roztomilejší ako druhý :-)
Theory of Love (2019) (seriál)
Ďalší z tých "lepších" seriálov z Thajskej produkcie, nie celkom presladený, nie celkom naivný a v podstate uveriteľný. Rozhodne však stále nemá na Taiwanskú či Kórejskú BL produkciu. Páčil sa mi, tie drobnosti mu odpúšťam, hral tam Earth :-)