Recenze (2 753)
The Changeling (1980)
Viděno několikrát,ale ta kvalita tam opravdu je a neodeznívá.Jeden z mála hororů,na který se může podívat kdykoliv.
The Banishing (2020)
Hmm,jsem zklamaný hlavně tempem samotného filmu,bez údajného napětí,duchařina tak nějak se vytratila,jelikož byla slabá a nevýrazná a pocit celkově průměrný.Smith to trochu odflákl,to je zřejmé.
Skif (2018)
Řežou se jak selata,vcelku fajn .O Skytech jsem neměl doposud ani ponětí,hmmm.
Bojovat nebo zemřít (1991)
Dvojice producentů si zřejmě myslela,že pokud obsadí pornostar T.Lords do snímku,sledovanost vzroste,asi to tak bylo,ale průměr tohoto filmu nikterak stejně neoslní.
Nová doba ledová (2013)
Sakra,to bylo co....
Asi to ukončím (2020)
Sakra Kaufmane,usnul jsem u tvého filmu!!!!!!!.I když seš Kaufman,neznamená to,že i ty to neposereš.
The Driver (2019)
Není zde nic,co by zaujalo.Fádní a zle natočené bez jediné myšlenky.Akčnost v podstatě žádná,děj zřejmě nebyl podmínkou.
Peopling (2019)
Nápad Amanna je vcelku překvapivý,ale celý filmík by to zpravil.
Wild Boar (2020)
První režijní úvod Burmana nebyl sice takový propadák a doufám,že příští film bude co do akčnosti zajímavější a scenáristicky propracovanější.Za masky hvězda navrch.
Camping del terrore (1986)
Ruggero , Ruggero,tys tomu dal...