Recenze (30)
Slunce, seno, erotika (1991)
Nesměji se při GO-GO ŠOU, NOVOTÁCH a podobných debilitách na Tv NOVA, ale tato trilogie se opravdu povedla a kdo to vidí jinak, tak si trochu lže do kapsy.
Bohemian Rhapsody (2018)
Absolutně nudný film s výbornými písničkami. Celý film jsem přemýšlel, jestli hlavní hrdina vypadá více jak Mick Jagger a nebo Michael Jackson při natáčení klipu k písničce Thriller.
Interstate 60 (2002)
Je opravdu rozdíl, jestli film hodnotíte začátkem Milénia a nebo o 15 let později. Velice příjemná rodinná zábava na víkendové odpoledne. Film, který ničím moc nenadchne, ale i neurazí. V každém případě pokud budu muset, podívám se na něj určitě znovu. Na druhé straně si neumím představit, že bych se na něj podíval sám , z vlastní vůle. Dobrých 65%.
Spolužáci (1992)
TOP blbost, ale za pět hvězd!
22. míle (2018)
Mami,mami, tady dítě. Přisprostlá angažovaná vyšetřovatelka a totální slátanina k tomu. Marky Mark nezklamal, jako vždy. Céčková slátanina. Vůbec nechápu, že tohle někdo zaplatí , včetně honoráře pro Wahlberga???
Stopa do minulosti (2018)
Nechápu komentáře tohoto filmu! Výborná hudba, napětí od začátku až do konce,ucházející zápletka a samozřejmě dobrej Sly. Za mě 75%
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Z počátku filmu a v jeho půlce to v mém případě vypadalo maximálně na jednu hvězdičku, ale s přibývajícím časem a celkem dobrým finišem to nakonec vyšplhalo, na ne úplně špatné, dvě.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Jedna hvězda za posledních 20 minut, jinak by to byl odpad.
Pobřežní hlídka (2017)
Dlouho jsem již neviděl tak slabý film, slabý se vším všudy! Marně přemýšlím, který film je tak hrozný. Možná Diskopříběh.
Nelítostný souboj (1995)
Dokonalé herecké obsazení,výborná hudba, ještě lepší dialogy, napětí o d začátku až do konce. Není pro mě lepšího filmu,100%!