Recenze (705)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Klasika!
Carusošou (1996) (pořad)
No tohle byla taky kvalitní mrdka.
Casino Royale (2006)
Chybí mi Pierce a víc akce :-/
Cesta (2009)
Celkem dobré= postapo movie a chyběl tomu kvalitní konec a lepší zápletka.
Cesta do pravěku (1955)
Vynikající film i dnes.
Cikáni jdou do nebe (1975)
Tak pro cikány určitě kult ale já je nemám rád takže odpad.
Cliffhanger (1993)
Na tom filmu mě totálně srala úvodní hudba která je příšerná! Za zbytek 2 hvězdy.
Collateral (2004)
Vynikající film. Perfektní herci, hudba, prostředí, scénář... prostě MAZEC!
Comeback (2008) (seriál)
No, viděl prvních 30 sekund a bylo mi jasné že tohle nepujde.
Con Air (1997)
Nechápu jak tohle můžete srovnávat se skálou. Skála je legenda a definice pojmu AKČNÍ film. Tohle mě vyloženě nebavilo. Jedna hvězda za tu C-130. To byla jediná dobrá věc na tom filmu.