Recenze (705)
Vodní svět (1995)
Nebylo to špatné.
Vetřelec ³ (1992)
Na první 2 díly to nemá ale i tak to není zlé.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
asi nejslaší vůbec ze všech star wars filmů ale i tak je to dobré a mě jako fandu to bavilo
Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 2 (2010)
Bohužel ještě nudnější než první díl.
Přepadení ve vzduchu (1992)
Průměrný film se stejně průměrným Snipesem i když on je průměrný všude. Každopádně Hudba velmi dobrá.
Na nože! (2010) (pořad)
Za Pohlreicha jednu hvězdu, druhou za pořad a třetí za účinkující. Bohužel 2 hvězdy musím strhnout a to za toho očouzenýho borce a tu Barbie, ty jsou fakt na ráno oba!
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
No není to špatný, hlavně pokud to srovnám s novou což je sračka extraunion.
Star Trek: Nová generace - Střetnutí na Farpointu (1987) (epizoda)
První dvojdíl který se mi ale moc nelíbil, vůbec první 2 řady byly takové divné.
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Bylo to sice béčko ale určitě nejlepší univerzální voják.
Cesta (2009)
Celkem dobré= postapo movie a chyběl tomu kvalitní konec a lepší zápletka.