Recenze (157)
Jedna rodina (2022) (seriál)
Absolutně nechápu, jak tento seriál může mít nižší hodnocení než Táta v nesnázích ...
Dívka v masce (2023) (seriál)
Nechápu záporná hodnocení, jedině, že dotyční viděli seriál s ČESKÝM DABINGEM, to u korejských filmů a seriálů NEDOPORUČUJI!
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Krakonoš a Liduška shipped. Druhý díl je nutný. Někoho pro Krakonoše, děkuji.
Astrologický průvodce pro zlomená srdce (2021) (seriál)
Dobrá oddychovka. Ať už věříte v horoskop či ne. Ať už vás zajímá kdo je jaké znamení, nebo ne. Budete se bavit. Dobře, možná je to více pro ženy, než muže. Ale myslím, že tento seriál, který dobře plyne snese kdokoliv.
Road to Kingdom (2020) (pořad)
Zatím soutěž probíhá. Formát soutěže není jako u Queendom, kde mi přišel spravedlivější. Ale na druhou stranu byla tato řada ovlivněna covid-19, takže soutěž byla ochuzena o atmosféru přítomných diváků. Je to škoda, protože se dá sledovat plni kvalitních vystoupení.
VyPlašení (2020) (pořad)
Šálek mého kakaa.
Můj táta napsal Porno (2019) (TV film)
Dle průměrného hodfnocení jsem moc nečekala, ale nakonec jsem se docela pobavila. PS: dodržte drinking game!
Nepohádky - Chapter 1: Hope (2018) (epizoda)
První, co mě zaujalo, bylo intro. Úžasně tajemně poutavý. Děj zpočátku nebyl moc zajímavý, ale konec dílu dal příslib, že se máme v dalším díle na co těšit. (Snad. :))
Orange Is the New Black - Série 6 (2018) (série)
Asi nejslabší série, ale pořád mě bavila.
Lynč - Vítejte v Buchnově (2018) (epizoda)
Po prvním dílu nemůžu mít objektivní názor na celý seriál, ale zatím mi to nepřijde špatné. Někdy to působí trochu roztržitě, ale rozhodně se těším na pokračování. 3,5/5 Druhý díl mě přesvědčil mnohem více. Neumím si představit být v kůži Denisovy matky. A z doktora (Kříž) mám husí kůži. 4/5