Recenze (446)
The Poughkeepsie Tapes (2007)
Na zvolenou formu je to příliš dlouhé, na potřebný efekt zase umírněné, i když se mi líbí nápad a z velké většiny i zpracování. Ale sakra, když už točím "dokument" o brutálním masovém vrahovi, proč to dělat tak, aby se mohl vysílat od šesti na ČT1, těsně před večerníčkem?
The Roost (2005)
Neprávem podhodnocené. Jasně, má to ošklivé CGI netopýry, má to občas divnou kameru, ale kdybych si měl představit film o krvesavých lítavcích, co napadnou na nějaké samotě skupinu teenagerů a svým kousnutím je změní na zombie, vypadalo by to asi takhle. Možná s o trochu rychlejším tempem.
Úder 2 (2006)
Velice zábavné WTF
Anatomie pekla (2004)
Na tenhle film asi nemám ty správné geny.
Otec prasátek (2006) (TV film)
Celkem dobré, ale strašně dlouhé! Osekat o půl hodiny, celé to zrychlit a neměl bych problém tomu napařit čistou čtyřhvězdu nebo možná i slabší pětihvězdu. Takhle je to jen tak tak...
Alenka v říši divů (2010)
První film, který ve mne vyvolal skoro dvouhodinový pocit, že budu zvracet... ale nějaké kvality se mu upřít nedají, takže ty dvě mu dám...
A-Team: Poslední mise (2010)
Ty dementní akční scény... kterej idiot to tak natočil a sestříhal? Někdo by mu měl nacpat rozžhavenej konec doutníku do řiti, protože takhle zkazit jinak výborný film, to si nic lepšího nezaslouží...
Strašidelný les (2007)
Bohužel jsem neviděl, ale pokud je to opravdu 4D, jak zde píše uživatel Vojtino, musí to být bomba! Průlety nejen prostorem, ale i časem, za takovou atrakci se musí platit majlant :)
Hlas (2010) (studentský film)
Mohlo to dopadnout hur...
Groteska (2010) (studentský film)
Kterej pablb to sem dal?! :-D