Oblíbené filmy (9)
Matrix (1999)
Počátek (2010)
Já budu stručný. BOMBA! Chci to vidět znovu.
Spider-Man (2002)
Sbohem, baby (2007)
Vynikající drama, které mě úplně dostalo. Tohle si jednoznačně pět hvězdiček zaslouží. Ben se nezdá, jen tak dál.