Recenze (43)
Hon na lidožravého krokodýla (2004) (TV film)
Oceňuji to, co je na dokumentu důležité - atraktivní téma a poutavé záběry se stylisticky neúplně dokonalým, ale výstižným a dobře podbarvujícím komentářem.
Talentovaný pan Ripley (1999)
První film za dlouhou dobu, který mě opravdu vyděsil. Tak, jak ho Damon hrál, si představuji psychopatického vraha.
Bylo jednou zelené údolí (1941)
Bezruč by se divil.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Ach jo, anglický venkov je tak krásný.
Inspektor Taggart (1983) (seriál)
Dobrá střízlivá anglická detektivka.
Jiná žena (1954)
Dle mého mnohem zajímavější film, než třeba Žena bližního tvého, daleko dotaženější a napínavější, ačkoliv se mi poměrně líbila celá americká tvorba tohoto výjimečného československého filmaře. Navíc zde přidali zajímavé doporučení pro filmaře a bylo to krásně depresivní a hitchcockovské...
Žena bližního tvého (1953)
Líbil se mi dabing Tomáše Töpfera, zápletka hezky depresivní, ale trošku hloupá, stejně tak kulisy moravské vesnice. Škoda.
Osvícení (1980)
Nevím, co napsat. Naprosto kongeniální s předlohou a jedna z mála adaptací, o kterých je to možné s klidným svědomím říci.
Perry Mason: Případ žárlivého vtipálka (1995) (TV film)
Co to je za Perryho Masona, když tady není Raymond Burr ani žádný Perry Mason??? Tohle je neodpustitelné! Ale přesto byl závěr překvapivý a docela jsem se bavil...
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Člověk má pocit, že se ta britská politická scéna 80. let příliš neliší od současné české...