Recenze (1 322)
Captain Marvel (2019)
40% - komentář 20ti slovy: Bez jiskry a náboje, žádný pořádný scénář a akce...pouze takový doplněk pro "Endgame". Pár vtípků a závěrečných 30 minut to trošku zachránilo.
Cena za štěstí (2019)
35% - komentář 20ti slovy: Námět jakože dobrý a jednotlivé příběhy taky celkem v pohodě (hlavně lesbická "trojka")...ale...jinak překombinovaný "bordel" s kretenským střihem. Plesl výborný.
Démon zatracení (2019)
55% - komentář 20ti slovy: Dost utahané tempo a mrazení asi jenom u 3 scén, ale celkové to mělo "mysteriózní" a "nepříjemný" nádech, které se drželo až do konce.
Dumbo (2019)
70% - komentář 20ti slovy: Koukám, že tady se hodnotí spojení zvířata + cirkus a né samotný film. Dumbo krásný, vizuál parádní a příběh uspokojivý. Hodnotím lépe než originál.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
70% - komentář 20ti slovy: Tohle mělo být součástí seriálu...na samostatný film utahané, ikdyž kvalitní...ale jinak takové hezké a nostalgické zakončení seriálu a Pinkmana.
Fyre Fraud (2019)
70% - komentář 20ti slovy: "Hezké" doplnění prvního dokumentu "Fyre", který ukazoval přímo dění na festivalu, zatímco tento doplňoval rozhovory a "zákulisními machinacemi". Nutno vidět oba.
FYRE: Největší večírek, co nikdy nebyl (2019)
80% - komentář 20ti slovy: Cha! Takový dokument nedokument. Spíš bylo zábavné sledovat, jak se to všechno sere a zbohatlíci začnou plakat, že nebudou jachty a vily.
Iron Sky: The Coming Race (2019)
45% - komentář 20ti slovy: Snad více ulítlejší než jednička. Hitler na T-Rexovi, Apple náboženství a efekty o třídu víš. Pořád ale kravina, která se dá vydržet.
I Spit on Your Grave: Deja Vu (2019)
5% - komentář 20ti slovy: 148!!! MINUT natáhnutá srágora! Nesympatičtí herci, amaterské scény (vlastně všechno), kretenské dialogy a tupé, kdy "hrdinka" 30x uteče a debilové ji 30x honí... 148!!! MINUT.