Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Mysteriózní
  • Dokumentární
  • Krimi

Recenze (153)

plakát

Modrý samet (1986) 

Nejlepší Lynch. Tady je pár užitečnejch rad, který tě Modrej samet může naučit: 1) někdy je těžký říct, jestli je někdo detektiv nebo perverzák. 2) dopis z lásky je kulka z pistole. 3) mrdat Heineken.

plakát

Sloní muž (1980) 

David Lynch: "Jó, tak ty si myslíš, že umim jenom jedno? Jenom temný, surrealistický noční můry, jo?" STŘIH "Co je? Že je to nádherný? Nemůžeš přestat bulet? Celej tvůj víkend je emocionálně v prdeli? TAK TO MÁŠ BLBÝ!"

plakát

Persona (1966) 

v níž Ingmar Bergman stvořil tumblr.

plakát

Mazací hlava (1977) 

Co se stane, když máš předmanželský pohlavní styk. Nekonečný vrstvy a neochvějně upřímná pitva strachu ve všech jeho formách. Tohle je za definicí, kvantifikací, nálepkama. Něco dočista jinýho.

plakát

Úsměvy letní noci (1955) 

Frederiku! Ty stará kozo, ty mizero, ty nosatej velbloude! Vypadáš neobyčejně lidsky.

plakát

Ponorka (1981) 

Zrovna sem dokoukal 5-ti hodinovou verzi bez přerušení, jenom chcací pauzy, a musim říct, že to byla úžasná zkušenost. Jeden z nejlepších valečnejch filmů ever a epický emocionální drama. Znervózňující a klaustrofobický jako nic jinýho.

plakát

Barva granátového jablka (1969) 

Barva granátového jablka je film, kterej bude v striktním odporu s celkovym pochopením pro téměř každýho na světě; je možný, že někdo bude potřebovat rozsáhlou a komplikovanou znalost obojího, jak křesťanskejch symbolů tak arménský kultury, aby pochopil, co všechno bylo zamejšleno. Nic z toho já ale nemám. Barva granátového jablka je něco, co sem ještě nikdy neviděl. Nejbližší přirovnání co mě napadá sou Dalí/Bunuel kolaborace, ale tenhle film dělá třeba ze Zlatýho věku čistě suchopárnu záležitost. Zhasni světla a vyčisti hlavu: nastupuješ do jedný z nejvíc okouzlujících a omamujících enigmat.

plakát

Chuť třešní (1997) 

Tenhle film je syrovej. Syrovej a nádhernej. Žádný spešl efekty, žádný spešl světla, žadný neobvyklý objekty; tohle je prostě jednoduchej film o osobě. Dlouhý záběry, tichý pozadí a hlavně to nejdůležitější: přirozený konverzace vytvořený se smyslem pro realismus. Tenhle realismus ne jenom že vytváří pocit úzkosti, ale taky kontrastuje koncept normálna a abnormálna.