Recenze (3 368)
Vévoda z Wellingtonu (2020)
Vtipně podaná historka, která potvrzuje, že Britské ostrovy jsou zkrátka úplně jinde než zbytek Evropy.
Rozbité zrcadlo (1980)
Ze Slečny Marplové asi víc vymáčknout nejde, když obvykle řeší případy v křesla během pletení.
Vražda na Nilu (1978)
Ustinovův Poirot mě baví více než Suchettův, i když nemá hlavu jako koleno. Solidně zpracovaná klasická Christie detektivka.
Vítejte na konci světa (2021) (seriál)
Místy vtipná sonda do lokality, kde sobi dávají dobrou noc.
Misyeon paseobeul (2021)
Fajn akční komedie se zápaďáckým humorem a vcelku konzistentním scénářem.
Spalující touha (1999)
Vizuálně perfektní, ale hodně mi vadily scény s dialogy, tam to bylo děsně strojené. Nicméně na druhý pokus mi to už nepřišlo tak jalové jako kdysi.
Tlouštík Rino (2008)
Taková ta správná skandinávská úchylnost. Plusem je, že humor tu není echt norský a i přes jistou prvoplánovost vemi zábavný. A hlavně to čekáni po celou dobu filmu, jestli teda jó nebo teda né :-)
Jsem všechny dívky (2021)
Neslané nemastné policejní drama, kde je patrně nejdůležitější, že bílá lesbická policistka miluje svou černou kolegyni.
Člověk z mramoru (1977)
Precizní filmařina, díky které jsem se, i přes dlouhou stopáž a téma, které mě ne úplně zajímá, filmem prokoukal úplně bez zádrhelů. Asi nejlepší, co jsem z "morálního neklidu" viděl.
Numbers (2020)
Nemám rád záznamy divadelních představení, protože tam nefunguje přenos energie jako naživo a tenhle film působí právě takovým dojmem. Takže nedokoukáno, nehodnoceno.