Recenze (257)
Ong Bak 3 (2010)
No nic, je cas poslat Ong bak pod drny... tema vycerpano, kvalita pokracovani znacne poklesla... ani posledni ctvrthodinka to nezachranila.
Počátek (2010)
4,4* - uvidime po druhem shlednuti. Na definitivni verdikt je zatim cas...
Nezapomeň na mě (2010)
Velmi se tesim na okamzik kdy budu moci Pattinsonuv fiilm ohodnotit vice nez 2*... s jeho hereckou karierou se mi simultane tahne zapach emocionalniho kastratu Twilight Saga srovnatelneho snad jen s psoukem prestarleho skunka. Ne zrovna malo tohoto oderu si chlapik uschoval i pro tento snimek. Mizerie pokracuje...
Souboj Titánů (2010)
Brilantni prace! Majstrstyk! Srdce mi plesa radosti a blahem kdyz vidim, ze cim dal vice reziseru ovlada to narocne umeni totalne pos*at remake... Podoba ochotnickeho divadla neprehlednutelna - Tohle zhanobeni si mohli soudruzi opravdu odpustit... Gratulace.
Baaria (2009)
Uz dlouho jsem se netesil - tak jako v tomto pripade - na finalni titulky. 150 min bez jakehokoliv prekvapeni ci napeti popisuje zivot komunistickeho, klasicky po italsku ujeceneho, sicilskeho rodu Tarranuovu... a dal? Co tim chtel vubec basnik rict??? O vyssim hodnoceni by se mozna dalo uvazovat, ovsem nikoliv pri teto stopazi...
Květ pouště (2009)
Zpackana prilezitost vyuzit kvalitni namet... tohle mohl dostat pod ruce nekdo zrucnejsi.
Solomon Kane (2009)
Puvodni nazev: Solomon Kane - Evil Detoxication :) :)
Fall Of The Republic: The Presidency Of Barack H. Obama (2009)
Jednoznacne nejslabsi Jonesuv pocin.
Bez soucitu (2010)
2,5* - ke treti se priklanim jen diky Travoltovi a par jeho vtipnejsim hlaskam vcetne narazky na Pulp a jeho 'royale with cheese'... - a vaze plne pudru ;) jako akcni komedie prumer.
Precious (2009)
Jde videt, ze cerna svoloc je vsude stejna... negramotnost, incest a socialni davky - opravdu sokujici zjisteni.