Poslední recenze (169)
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Mě to bavilo. Myslela jsem si, že vraha rozeznám hned po druhém díle, následně jsem si myslela, že už v sedmém díle mám jasno! Jenže nakonec osmý díl ukázal, že je všechno jinak. A lehce otevřený konec možná dává na snadu, že se bude jednat o pokračování?Každopádně super, Kristen Bell mám jako herečku moc ráda a tahle role ji sedla!
Ochránce (2018) (seriál)
Jo, jo a ještě jednou jo! Tohle jsou přesně ty seriály, které Turecko umí na jedničku. V hlavní roli Çagatay, kterému tyhle role sedí naprosto přesně! Téma neokoukané. Možná by se dalo lehce zhodnotit jestli byly potřeba 4 série, ale já se ani u jedné z nich nenudila. Takže za mě pecka!
Bratři (2023)
Odpornost režimu a jeho praktiky se nedají popřít. Ale Mašíni nebyli hrdinové. Sobecky mysleli na sebe a odnesli to i nevinní lidé (především matka se sestrou). Nevím, zda chtěl film ukázat, jací to byli chudáci a tak se museli “snížit” k některým činům, ale mně film naopak potvrdil to, co jsem si vždycky myslela. Že Mašíni nejsou hrdinové. Rozhodli se jít za kopečky a jít přes mrtvoly…a to doslova. Ač děj může slibovat poměrně slušnou podívanou, nakonec je z toho dlouhý, roztahaný film, kde se sice hlavní herci hodně snaží, ale v celkovém kontextu to vyjde tak nějak na prázdno. Snímek mě vůbec nezaujal…a to mám filmy tohoto tématu běžně docela ráda.