Poslední recenze (5)
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Měl jsem veliké obavy, neboť seriál z prostředí 24. století nemusel vizuálně vypadat uvěřitelně. Byl jsem mile překvapen. Zřejmě pánové z NEFTLIXU přihodili několik dolarů navíc. Seriál se rozjíždí poněkud pomalým tempem, ale poté nasedneme na horskou dráhu. Joel Kinnaman a.k.a novej robocop byl zatraceně dobrý anti hrdina. Jde o velice kvalitně propracovanou detektivku v digitálním kabátu. Mezi zápory jistě patří poněkud hloupé dialogy v pozdějších fázích seriálu, kterým se nejde vyhnout v případě zápletky, kterou páni scénaristé zvolili. Tento seriál jsem si dal jako předkrm před Cyberpunkem 2077 a mohu ho doporučit všem fanouškům blízké budoucnosti. 1. série - 80% (doufám, že druhá již nebude)
Génius (2017) (seriál)
Génius v podání Rushe a Flynna mě velice potěšil. Neměl jsem veliké očekávání a přesto mě tato minisérie naprosto uhranula. Vzhledem k tomu, že se jedná National Geographic bych trochu ubral dramatičnosti, která je v některých momentech hodně vymačkaná a přidal bych více odborných a poučných termínů. Mladý i starý Albert odvedli skvělý výkon tak jako mě velice potěšila i Issová jako Marie Curie Sklodowská. Doufal jsem, že si tímto seriálem zlepším průměr z fyziky....to se ovšem nestalo, ale alespoň můžu vytáhnout pár zajímavých citátů a hlášek. A nejspíš bych to tedy zakončil otázkou, kterou nám Albert vysvětlil "What is relativity? That's when you have moment with a beautiful woman and it is gone in a second and when you are facing a difficulties and it takes years." Za mě 9,5/10
Bajkeři (2017)
Úžasný film, miluju ho. Viděl jsem ho desetkrát, úžasný scénář, hudba, režie....Just joking. Velice slabé.