Recenze (18)
Rebelové (2001)
Ikdyž muzikály nejsou zrovna tím pravym orechovym pro mě, myslim si, ze je to povedený film i písničky v něm. Hezký natočeno, jen děj celkem o ničem.
Norbit (2007)
Až teď jsem se dozvěděl, že Eddie hrál jak Norbita tak svoji "krásnou" manželku. Úžasné maskování v jinak podprůměrném filmu.
Ten Největší (2007)
Nevím jestli dát hvězdy dvě nebo tři.. tohle je prostě druh filmu, který nic nového nepřinese. Druhý den, ne-li dřív na něj zapomenete, ale pri sledování zkrátka baví.
Velký táta (1999)
Tahle klasická Sandlerova komedie mě dokáže rozveselit, jeho klasický skvělý humor a to, jak z nejhoršího otce může být vlastně ten nejlepší mě vážně baví.
Správní chlapi (2016)
Příjemná oddechovka, jen mi přijde, že ze sebe jinak skvely herec Ryan Gosling dělá většího "blba" než musí.po uchvacující traileru jsem od filmu čekal trochu víc, ale co se dá dělat. Prvni polovina se až nepříjemně vleče. Místy hodně slabé hlášky, ale u některých jsem se zase zasmál. Film zkrátka nenadchne neurazí.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Jako od Oscarového filmu bych čekal trochu víc, zůstal za očekávání. Jinak místy dost drsný film třeba když si Di Caprio udělal z mrtvého koně útulný domeček nebo když si třeba sámssobě zašíval díru do krku. Zajímavý souboj proti medvědovi. Film je natočen tak, že se prostě musí líbit, bohužel mě až tolik nenadchnul.
Správnej dres (2015) (TV film)
Až moc nereálný konec filmu, Mádl se mi do té své role taky moc nesedí, ikdyž takový druh filmu u nás nemáme, takže jsem byl chvíli nadšený, ale chtělo by to vážně ještě vychytat.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Víc než skvělý film. Ukázka krásné lidskosti a nezlomné naděje. Oba hlavní hrdinové působí, jako by své role ani nehráli, jen mě mrzí, že nezískal Oscara.