Oblíbené seriály (10)
Pod černou vlajkou (2014)
Po Peaky Blinders pre mna momentálne druhý najlepší seriál..každou sériou lepšíe a lepšie
Gangy z Birminghamu (2013)
Tomuto proste nieje čo vytknúť...dokonalosť
Po Peaky Blinders pre mna momentálne druhý najlepší seriál..každou sériou lepšíe a lepšie
Tomuto proste nieje čo vytknúť...dokonalosť