Recenze (120)
Pokoj (2003)
Odpad, ktorý jednoducho treba vidieť. Tak zlé herectvo, debilný scenár, otrasný strih, príšernú hudbu, "erotické" scény každých 10 minút, medzi ktorými si postavy náhodne pohadzujú loptu a dokola sa bavia o tom kto má koho rád... to jednoducho treba vidieť. Legendárny status a 5/5 hodnotenia sú tu plne pochopiteľné. Je to film až tak zlý, že z neho budete dostávať záchvaty smiechu (pri jednej scéne som až plakal) a zaručene sa vám na poriadne dlhú dobu vryje do pamäti. Už sa neviem dočkať na The Disaster Artist a príbeh, ktorý viedol k natočeniu tohoto diela.
Pompeje (2014)
Pompeje mi znova len potvrdili, že Anderson je podstatne lepším režisérom keď netočí herne zamerané filmy. Spolu s Death Race, Mušketiermi, Event Horizon a prvým Residentom to určite patrí k jeho najlepším filmom. Úvodná polovica síce nie je nejaká úžasná, ale akonáhle začala vybuchovať sopka, tak som si to začal užívať ako máloktorý film.
Pot a krev (2013)
Najslabší Bay. Tento krát sa s tým svojim chorým humorom až príliš odviazal. Zatiaľ čo v Transformeroch to bolo ešte ako tak stráviteľné, tu mi už poriadne vadil. V akčnejších scénach je to taktiež samá kopírka samého seba s používaním dokola tých istých záberov recyklovaných z Bad Boys 2 a The Island, a to som sa tešil že práve tu konečne vytiahne niečo nové. Ale zas úplne zlé to nebolo. Nenudil som sa ani chvíľu, príbeh super, až je ťažko uveriť, že je to true story (aj keď určite poriadne prikrášlená true story) a aj cez ten na začiatku kritizovaný humor tam zopár naozaj podarených scén bolo a to hlavne vďaka vynikajúcemu Dwaynovi Johnsonovi, pri ktorom sa po FaF-kách bál, že už nevie zahrať nič iné ako len nasratú korbu.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Prvú hodinu som si hovoril, že to je celkom v pohode. Charakterovo celkom dobré zloženie, chémia medzi postavami dobre funguje a tak podobne. Nasledujúcu polhodinu som si hovoril, že by sa už konečne aj mohli stať tými power rangermi a poslednú polhodinu, keď sa už nimi stali, som zas dúfal, že to čo najskôr skončí, lebo na ten otrasný CGI súboj dinobotov proti chodiacej zlatej želatine sa fakt nedalo pozerať... Čiže nakoniec som predsalen dostal presne to, čo som od Power Rangerov očakával. Úplne zbytočný film, ktorý môže upadnúť do zabudnutia spolu so všetkým, čo pod touto značkou vzniklo.
Preacher - Dirty Little Secret (2017) (epizoda)
pohne sa ten dej ešte niekam, či to bude už donekonečna len o prešľapovaní na mieste?
Predátor: Evoluce (2018)
Je dosť divné keď si práve pri pozeraní nového Predátora človek povie, že to je vlastne najlepšia komédia čo zatiaľ Shane Black natočil. Výborná zábava s uletenými postavami, pasáže s predátorom (aj) vďaka krvavosti fakt stáli za to a nuda nehrozila ani na chvíľu. Dostal som síce úplne niečo iné, ako by som od správneho Predátor filmu očakával, no aj cez tú komediálnosť sme tu vlastne dostali viac predátorského masakrovania ako v prvých dvoch filmoch dokopy, takže koniec koncov spokojnosť.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Ako fanúšik hernej trilógie som zostal veľmi potešený. Príbeh jednotky s atmosférou trojky a princom (vizuálne) z dvojky. Síce súboje miestami dosť neprehľadné, ale ako celok veľmi vydarené. Určite jeden z tých lepších filmov podľa hier...
Priťaženije (2017)
Po otrasných ruských Guardianoch je Attraction veľmi príjemné prekvapenie. Aj keď na počudovanie to bol pravý opak toho, na čo sme zvyknutí od američanov. Mimozemšťania nie sú agresívni a neprišli vyhladiť celé ľudstvo, vojaci sa nesnažia automaticky za každú cenu vyvolať s nimi konflikt a vláda sa tiež zhodne na tom, že je lepšie pristúpiť na ich podmienky, keďže o nich nič dokopy nevedia. Výsledok je veľmi príjemný blockbuster so sympatickým mimozemšťanom (ktorý teda rozhodne mohol byť mimozemskejší) a dobre fungujúcou (aj keď tisíckrát videnou) romantickou linkou. Akcia je v podstate len na začiatku a na konci filmu, ale je fakt pôsobivá, prehľadná a veľmi dobre natočená, ako aj celý film.
Prospect (2014)
Podstatne lepšie ako prispatý celovečerák. Zatiaľ čo pri ňom som ledva čakal kedy sa konečne niečo poriadne udeje (a neudialo sa), tu mi tých 13 minút ubehlo ani som sa nenazdal.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Myslim ze tento film dostatocne dobre opisem aj jednym slovom - MASAKER !!!