Recenze (85)
Mulholland Drive (2001)
Vysvětlí mi někdo, o co tady do prkýnka jde?
Válečná generace (2013) (seriál)
" PŘED TŘEMI ROKY JSME VYRAZILI NA VÝCHOD, ABYCHOM ZACHRÁNILI NÁŠ NÁROD. A MÍSTO TOHO JSME PŘINESLI SMRT, UTRPENÍ A SPOUŠT MILIONŮM NEVINNÝCH LIDÍ. TEHDY JSME BYLI HRDINOVÉ, DNESKA JSME VRAZI." Tak tohle mě dostalo. Německo se ukázalo a jednou pojalo 2. sv. válku z jiného pohledu. Z pohledu německých lidí, kteří byli po skončení války zatraceni. Pět mladých přátel, plných nadějí a s myšlenkou, že život patří jen jim, že oni válku změní. Jeden Žid, dva vojáci, zdravotní sestra a nadaná zpěvačka. Zamyslíte se nad tím, co byste vy, jako němečtí občané udělali. A co musíte udělat, abyste přežili. Tohle vážně stojí za shlédnutí!
Dítě Bridget Jonesové (2016)
No, tak Bridget už není Bridget. Z neznámého důvodu už to není ta boubelka, ve které jsme se vzhlížely a kterou jsme chápaly. Ani Mark Darcy už není takový štramák, ale značně zestárlý muž po 50tce. Ale navzdory těmto faktům si i třetí díl dokázal zachovat kouzlo, sice o trochu jiné, ale pořád milé a neotřelé. Vtipné scény byly a od srdce jsem se zasmála. Díky, Bridget.
Nevinnost (2011)
Zajímavý. Tvůrci diváka dobrou polovinu filmu drži od hlavní pointy dál. Okolo toho nejdůležitějšího procházíme a v podstatě to máme před nosem. V polovině filmu nastal zlom a Geislerka se ukázala v plné kráse. Krásně natočeno.
Tajnosti (2007)
WTF? A pointa? Ivča asi trochu na drogách. Nejdřív se směje jak lečo, pak zas bulí a pak se zas směje, protože jí najednou svitlo v hlavince. Tak tohle jsem nepochopila. Pro mě zbytečný snímek.
Anthropoid (2016)
Tak na tenhle film jsem byla hodně zvědavá. Zajímavý a nečekaný obsazení.. Dost překvapil Dornan, kterej nehrál až tak křečovitě, jak jsem předpokládala. Co se nedal překousnout, byla ta angličtina. Absolutně mi do kontextu nezapadalo, aby Gabčík a Kubiš v Praze mluvili o rodné Moravě v angličtině. Trochu paradox, ne? Vizuálně na jedničku.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Supr atmosféra a báječně autentický. Ale čtvrtou sérií mě to jaksi začalo nudit. Myslím, že seriál by nikdy neměl mít tolik epizod, protože se pro Vás pak stane rutinou a samozřejmostí. Podobně jsem to měla s Rodinou Sopránů, která je tedy také topovka.
Ten kluk (2007)
Drama, které na konci bere dech. Malý kluk, který si jedním činem podepsal svůj ortel na zbytek života. Jedním činem, který je neodpustitelný a díky němuž se stane psancem. Nabízí se otázka, opravdu je ten člověk tak špatný? Je na místě lítost, odsouzení nebo pokus dát šanci začít nový život? Po dlouhé době mi ukáplo...
Falco (2008)
Chladné a neosobní. Možná i lehce odfláknuto. Chybí mi více nastínění Falcovy kariéry.
Ray (2004)
Jamie Foxx byl jednodnuše fenomenální!