Recenze (845)
Falcon a Winter Soldier - Nový řád světa (2021) (epizoda)
Skutečně to vypadá filmově, jen je víc času na prokreslení charakterů.
Falcon a Winter Soldier - Power Broker (2021) (epizoda)
Jako, jsme v půlce a mam smíšení pocity. Návrat zima mě jako marveláka potěšil, ale přijde mi až příliš vychtěný. Vlastně takový fan servis ve všech ohledech, ale nějak to do sebe nezaklaplo. tak snad.
Arrow - Green Arrow a Kanáři (2020) (epizoda)
Girl power ftw! Alespoň vím, že navazující seriál nikdy sledovat nebudu.
Arrow - Jak dál? (2020) (epizoda)
Hezké zakončení, ale nijak mě nedojalo. Super, že se objevilo na pohřbu hodně známých postav, tak to má u finálového dílu být. A zajímalo by mě, jestli žije i Walter, ani jedna zmíňka..
Arrow - Krize na nekonečnu zemí: 4. hodina (2020) (epizoda)
K uzoufání, příšerné. Přitom jsem se na crossovery vždycky těšil..
Devs - Epizoda 1 (2020) (epizoda)
Nevím, co si o tom myslím. Jen nevim jestli budu pokračovat, ale ještě chvíli ano..
Devs - Epizoda 2 (2020) (epizoda)
Bavilo mě to více než předchozí díl.
Letuška - V nouzové situaci (2020) (epizoda)
Jako koncentrovanější film bych si to asi užil více..
Pán tygrů - Hrátky s ohněm (2020) (epizoda)
Jo takhle se to asi nestalo, ale sestříhaný je to dramaticky super..
Půjčovna masa - Nebezpečný experiment (2020) (epizoda)
Gun-fu bych tu nečekal.