Recenze (845)
Umbrella Academy - Vídáme se jen na svatbách a funusech (2019) (epizoda)
Nečaplo mě to úplně, ale v budoucnu bych tomu ještě mohl dát šanci..opičák vypadá skvěle..Teď jsou v každém seriálu v módě více časových rovin, proč? Vždycky mě baví jen jedna..tady ta s dětma..
Legendy zítřka - Witch Hunt (2018) (epizoda)
Disney víla, no to nene :D
Legendy zítřka - The Virgin Gary (2018) (epizoda)
Je to pořád divnější než kdy dřív. Silný momenty to má, ale veskrze průměr..
Flash - Memorabilia (2019) (epizoda)
Myslel jsem, že zvládnu ještě tuhle sérii, ale asi se k tomu nedokopu..
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizoda)
První půlka 3/5, druhá 4/5. Vůbec bych nečekal, že o tomhle díle u mě největší obdiv získal právě Vladimír.
The Haunting - Na dotek (2018) (epizoda)
Posledních dvacet minut jsem se konečně chytil a uteklo to rychle, do té doby jsem si řikal, proč je tohle takový fenomén. Snad se to rozjede ještě víc.
Arrow - Smaragdový lučištník (2019) (epizoda)
O něco málo slabších pět, ale hrozně jsem si to užil. Částečně kvůli found footage stylu (jednou a dost), ale taky, že jsem si dal dost dlouho pauzu. Tým Arrow rulezz. Potěšil návrat starších postav, byť jen na chviličku..
Gotham - 13 stehů (2019) (epizoda)
Po minulém dílu zlepšení. Přichází Bane..
Temný případ - The Final Country (2019) (epizoda)
Dokoukával jsem to načtyřikrát. Teď už jen sebrat síly na finále..
Temný případ - Now Am Found (2019) (epizoda)
Čtvrtou sérii vynechám. Stejně jako celá série s výjimkou prvního dílu mě ani rozuzlení neuspokojilo..