Recenze (845)
Malý Sheldon - Matka, dítě a pozadí modrého ničemy (2018) (epizoda)
Sheldonovi by to na MIT sedělo...D
Gotham - Špičkové chemikálie (2019) (epizoda)
Nejlepší série střídá nejslabší, bohužel..
The Haunting - Dvě bouřky (2018) (epizoda)
Fakt se tam asi 20 minut nepřerušovaně hádali? :D
The Haunting - Paní s ohnutým krkem (2018) (epizoda)
Skutečně zatim asi nejlepší díl, ale pořád čekám, kdy mě to dostane úplně..
Arrow - Zabiják ze Star City (2019) (epizoda)
Curtis bude chybět. Jsem zvědav, co vytřískaj z těch flashforwardů..Stanley jednou dobrý, ale doufam, že se už neobjeví. Jak mluvil o Arkham Asylum, hned jsem si ho představil jako Zsazse..
Teorie velkého třesku - Porcování meteoritu (2019) (epizoda)
dobře jsem se bavil...
Sexuální výchova - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
feel good nářez!!
Sexuální výchova - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Víc odsýpající než jsem čekal..
The Haunting - Jenom dvojčata (2018) (epizoda)
Oh my god. Vždyť se tady vůbec nic neděje, jen jedna dobrá scéna s kloboukem a bordel v časových rovinách.
Teorie velkého třesku - Radikální stanovisko (2019) (epizoda)
Zajímavé cameo roličky (spíš v tom, kdo je hraje, než že by mě bavili), ale jinak vůbec nic extra tentokrát..