Recenze (845)
Teorie velkého třesku - Akumulace laureátů (2019) (epizoda)
Tentokrát slabší díl, Amy ukázala přesně to, kvůli čemu ji nemam rád..Sean Astin je tu mimořádně trapnej.
Arrow - Doznání (2019) (epizoda)
Je mrtvej? :D Zase?
Arrow - Živoucí důkaz (2019) (epizoda)
Tak tenhle díl mě moc nebavil. Myslel bych si, že když se objeví Tommy, že budu mít radost, ale vlastně mi to bylo jedno..:) Vlastně to vylepšilo až když se Oliver dostal zpod obřího betonu a zabili celou skupinu, to by bylo teprv hustý. A Emiko ať už jde pryč, nezajímavá postava, ještě poslední díl :(
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
the Greatest show!
Agenti S.H.I.E.L.D. - Chybějící díly (2019) (epizoda)
Velmi kvalitní návrat, plně v režii Clarka Gregga (doslova). Nedivim se, že to trvalo tak dlouho, triky jsou vážně prvotřídní.
Bojovník - Rozkousaný, vyplivnutý a rozšlápnutý (2019) (epizoda)
Seřezal ho teda pěkně, Irčan.
BONDING - Do lesa (2019) (epizoda)
Dramatická pecka! jen škoda toho podivného konce.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Celej Dubrovník nám zničili. :/
Bojovník - Krev a sračky (2019) (epizoda)
Malinko přilepšuju, ale takové seriály tu prostě nejsou. Cinemax opět zaválel..
Malý Sheldon - Gluony, guacamole a fialová (2018) (epizoda)
To jsem zvědav, jestli si ho vezme.