Recenze (845)
Sedmilhářky - Zabij mě (2019) (epizoda)
Tak kdo koho ještě bodne do zad?
Sedmilhářky - Chci vědět (2019) (epizoda)
Posledních 10min jsem si říkal, jako wtf? Zabíraj se pořád soudem a co ten hlavní případ? Aspoň, že pak přišla poslední scéna. Ale doufám, že třetí sezónu si už nevydupou. :D
Sedmilhářky - Špatná matka (2019) (epizoda)
To je náhoda, že jsou všechny najednou v takových sračkách. Za mě zbytečný dovětek první sezóně, teď už to vim určitě..ale ta slza se povedla..
Yellowstone - Pach zoufalství (2019) (epizoda)
V rodině Duttonových prostě vůbec nic nefunguje..člověk se jim i zdráhá fandit..
BoJack Horseman - Slepice (2015) (epizoda)
Jako hlášky dobrý, ale tentokrát jsem asi nebyl správně naladěn a vůbec mě to nebavilo..
Yellowstone - Hřmění (2019) (epizoda)
Pomalejší rozjezd, ale bejk v baru boží a ten lékařskej zákrok celkem drsnej. Kevin vydrží až do konce!
Yellowstone - Nové začátky (2019) (epizoda)
Takže má novýho, hm? :)
Jessica Jones - Alias nic mě netrápí (2019) (epizoda)
Ta ho zabije. :-D
Agenti S.H.I.E.L.D. - Před čím nelze utéct (2019) (epizoda)
Scénárista asi při psaní moc koukal na horory. :-)
Agenti S.H.I.E.L.D. - Druhá věc (2019) (epizoda)
Sedjou se někdy konečně všichni? :D Jinak linka kolem "Coulsona" mě začíná zajímat..