Recenze (163)
Drive Angry (2011)
V 70's by z toho byl grindhouse jako vyšitý, dnes už si v tom najdete pouze 'guilty pleasure' (Cageův post-lobotomní sestřih, gore scény, přestřelená akce, zápasení nahých žen, muscle cars...). Je to blbost, ale zatraceně zábavná. Palce nahoru za postavu účetního, který kosí nepřátele čtvrťákem.
Drsný holky (2006)
Teen-revenge na hranici uvěřitelnosti a snesitelnosti. Kdyby tu už nebyla kupa podobných snímků (Klass, Ondskan...) neváhal bych s vyšším hodnocením. Závěrečná hra na city se mnou nepohnula a Laura Christensen rozhodně nedokáže utáhnout snímek s tak silným tématem. 50%
Dr. T a jeho ženy (2000)
Absurdnost a nuda, kterou jsem zažil ve 120 minutách se mi dostavilo po shlédnutí tohohle braku. Robert Altman se teda jako režisér moc neosvědčil aspoň si to u mě posléze vyžehlil Gosford Parkem.
DumbLand (2002) (seriál)
Strašná blbost. Na Lynche dost překombinované, kde se v několika krátkých flashových animovaných historkách snaží prezentovat jakousi hloubku lidského podvědomí. Na začátku nás má do příběhu vtáhnout točitá spirála. Kdo ale viděl Lynchovi režijní počiny jako Six Men Getting..., Alphabet apod. bude zklamán. Jednak režisérovou vybředlostí a nezbytným vykrádáním sebe samotného.
Elektra (2005)
Komixové filmy se poslední dobou rojí jako na běžícím pásu a filmovému zpracování se dočkala i Elektra. Výsledek je téměř katastrofální. V prvé řadě se Jennifer Garner pro roli drsných zabijáků vůbec nehodí, její postava vás nemůže nijak zaujmout, spíše ze začátku působí nafoukaně, sebejistě, nekleje, nepije, nekouří a co je vůbec nejhorší (a je celkem důležité pro typ filmu jako tento) nelítají z ní vůbec žádné hlášky, při kterých by jste si říkali: ,,Sakra to je baba." První sekvence působí dobře a v červeném úboru vypadá vážně dobře, ale po zbytek filmu je Elektra narvaná klišé jako američan vycházející z KFC. Netvrdím, že komixový film musí být nějaké veledílo, ale mohlo by nám poskytnout dávku slušné popcornové zábavy. To se nám ovšem nedostavilo. Snímek neoriginální, který vám v mnohých směrech připomene PUNISHERA, by se vám měl vyhýbat obloukem.
Faunův labyrint (2006)
Kvalitní režie a působivá atmosféra nepřebije tupost "pohádkového" příběhu prolínaného politickou situací a je škoda, že násilí je jen jakousi explicitní excesí. 6/10
Final Fantasy: Esence života (2001)
Spíš než na úžasné a dechberoucí animace a triky se spíš tvůrci měli zaměřit na kostru příběhu, který mě neuvěřitelně nudil po celých 106min.
Fontána (2006)
Vizuálně krásná nuda
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Rotační kurvomet!!
Gympl (2007)
Mizerné a kostrbaté herecké výkony jdou ruku v ruce s otřesným a mnohdykrát trapným scénářem (Vorle vzpamatuj se, takhle nikdo nemluví). Za jehož kýčovitost můžou právě grimasy a holé charaktery obou hlavních představitelů.