Poslední recenze (5)
Volný pád (2013)
taky jsem se třásla, podívala a jsem na-roztřesená... jen nevím, jestli to není jen tou hezky uchopenou romantikou... možná v podstatě díky hezkým klukům... zajímal by mě názor někoho z LGBT komunity.
Rodina je základ státu (2011)
Postoje a postupy člověka, který se "od přirození" nepovažuje za hazjla, spíš za toho, kdo má správně nastavenou "morálku", ale neumí říct ani na hajzlovinu NE - podle mě výborně vystižená životní situace mnohých z nás. Na druhou stranu me rušila spisovná mluva v rodině + idylka do puberty se deroucích sourozenců. Každopádně chápu motivaci režiséra a je fakt, že na ten film myslím od shlédnutí, cca měsíc, často. (+ hláška roku: Kde jsou? Kam jdou? - připosovaná mnou paní Babčákové).
Casablanca (1942)
Konečně po shlédnutí pochopila, proč pro Američany kultovní: idea USA jako spasitele světa bude asi jednou z nejsilnějších am. tradic. + všechny postavy od hlavních po portýry sršící vtipnovtipnými replikami v každou denní dobu = docela zklamání a ujistějí, že USA kulturu nemůžu nazřít...