Oblíbené filmy (10)
Sekretářka (2002)
Sekretářka podle mě vtipně a s nadsázkou ukazuje netradiční vztah v několika jeho rovinách... sexuální stránku, hlubokou lásku, strach ze sebe samého, spříznění duší, odvahu se odevzdat, nezdolnost a vytrvalost... někomu může připadat mimo, mně přijde jako dokonalé skloubení zvrácenosti se sentimentem, náhled do zákoutí lidské duše, který není zdlouhavý, má spád a šmrnc, člověka jednu chvíli přivede do rozpaků, kterým má následně potřebu se sám zasmát. Asi to bude jeden z filmů, kde dost jde o individuální vkus, ale myslím, že když nic, rozhodně aspoň zaujme :D
Samotáři (2000)
Madisonské mosty (1995)
Forrest Gump (1994)
Osudový dotek (2004)
Svatební cesta do Jiljí (1983)
Hotel Rwanda (2004)
Tmavomodrý svět (2001)
Humr (2015)
Ta perverznost a absurdita toho všeho mě prostě zasáhla. Tolik paralel s běžným světem. Tenhle film asi bude mít lidi, co ho úplně odsoudí a pak ty, co se zamilujou. Řadím se do druhé skupiny. Okouzlená.