Recenze (424)
Kozoroh 1 (1977)
Za mne hodně dobré.
Ripley (2024) (seriál)
Mne nejvíce zajímá, za jakou vyměnil tu žárovku aby mu nebylo vidět obličej. Doufám že alespoň za červenou 😎
Problém tří těles (2024) (seriál)
Tak jako prolog dobrý:-)
Gentlemani (2024) (seriál)
Je dobrej...
Duna: Část druhá (2024)
Trochu mne mate, že to i verbal hodnotí kladně, nicméně za mne to tedy byl povedený biják. A Denis zraje jako víno. A nejvíce se mi pod kůži zaryl Austin Butler. On za to ale tak úplně nemůže.
Studený bufet (1979)
Tak to mi říkej..
Amistad (1997)
Jako Jurský Park to není, ale jinak dobrý.
Americké psycho (2000)
Chvíli jsem si myslel, že se koukám na Lynche. Jen tomu jakoby spadl řetěz i když jízda to byla, to ano. Takové elektrokolo. Přijela, nepřijela. Obutá, neobutá...
Muž, který chtěl být králem (1975)
Mám rád starší filmy. Protože jsou normální
Wonka (2023)
Velmi příjemný film.