Recenze (14)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tedy já zdejší hodnocení moc nechápu... Bavil jsem se od začátku do konce. Dokonce tento snímek hodnotím víš než Captain Amerika:Občanská válka a to mám MARVEL radši než DC :-D
Blbec k večeři (1998)
Když se řekne ,,francouzská komedie,, nenapadne mě jako první nic jiného než právě Blbec k večeři a nezapomenutelný Jacques Villeret.
Návštěvníci (1993)
Jednoduše klasika klasik. Svůj humor film neztrácí ani po letech.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Celá série Star wars mě chytla až před několika lety , kdy jsem si ji začal pouštět v práci. A je pravdou ,že mě toto téma ,pro mě zcela nečekaně , chytilo a už nepustio ,a to hlavněě díky poctivé filmové práci a atmosféře, která je naprosto nezaměnitelná. SW Síla se probouzí ,nesahá předchozím trilogiím ani po kotníky. Pokud by se nejednalo o Star Wars ,řekl bych dobrý,nadprůměrný sci-fi film, ale co se SW týče -nejslabší díl ze všech.