Poslední recenze (11)
Pupendo (2003)
Neuvěřitelně silný snímek. Působí autenticky a přitom neklouže k teatrálnímu patosu - a že těch nahrávek by bylo. Je to sice klasika Hřebejk + Jarchovský, ale pro mě absolutní top. Atmosféra jako prase (protože to nejde to neexplicitně, fakt).
Čtyři minuty (2006)
Závěrečná sekvence mě vyždímala jak kus hadru. Tuhle hudbu by mým uším záviděl i Trent Reznor;)
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Ze všech animáků poslední doby už mi jde hlava kolem, ale tohle je úžasný návrat do dětství. Příjemná atmosféra, přirozený scénář a hromada fantazie. Koralína si mě získala na plné čáře.